pondělí 27. června 2016

Špagety s brokolicovou omáčkou

Ahojky!
Dnes jsem přišla ze školy (nečekaně), a přemýšlela jsem co si udělám na oběd. Nakonec mě napadly špagety s brokolicovou omáčkou,  je to rychlé, zdravé a hlavně výborné. A tady už je recept :)

Ingredience:
-těstoviny (špagety)
-brokolice
-1 kostka taveného sýra
-0,5 dcl mléka

Postup:
Nejdříve si dáme vařit špagety, ty uvařte podle návodu na obalu. Potom do hrnce nalijeme mléko a přidáme kostku taveného sýra, a rozmícháme metličkou, aby se nám sýr s mlékem pěkně spojil. Brokolici omyjeme, a dáme vařit. Uvařenou brokolici rozmačkáme vidličkou, a přidáme do omáčky. A můžeme servírovat. Dozdobovat můžete čímkoliv,  já jsem do špaget zamíchala rajčata, posypala strouhaným sýrem, a přidala bazalku. Dobrou chuť!  :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vyjádři svůj názor na článek. :)