neděle 26. června 2016

Recept: Květáková pizza bez mouky

Ahoj všichni! Dneska musím říct, že je krásný den. Jako stvořený pro pohodové sezení na terase a popíjení kávy. Proč si toto krásné počasí ještě nezpříjemnit chutnou a zdravou pochoutkou. Mám tu skvostný recept na vynikající květákovou pizzu, za kterou vam doma ruce utrhají. :D Tak, jdeme na to! :)
Budeme na to potřebovat:
- 1 menší květák
- já dávala i listy salátu, ale to být vážně nemusí
- trochu vody
- oregano a bazalka
- šunka
- sýr
- žampiony
- rajčata, příp. Pizza rajčatová omáčka
Postup:
1. Květák obereme na jednotlivé růžičky, poté si ho uvaříme v hrnci s osolenou vodou.
2. Květák rozmixujeme ponorným mixérem, pak z něj přes síto vytlačíme přebytečnou vodu. Pak jsem já osobně přidala ještě listy salátu, které jsem rovněž rozmixovala.
3. Přidáme oregano a bazalku a zamícháme do směsi.
4. Směs si rozložíme na pečící papír a pečeme asi 15 minut na 250 °C
5. Poté vytáhneme z trouby a naložíme na to naše ingredience, šunku, sýr, žampiony, rajčata apod.
6. Pečeme dokud se nám pizza nebude zdát hotová.




Doufám, že se vám recept líbil a přeji dobrou chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vyjádři svůj názor na článek. :)